Post by arblinadprofbe on Mar 12, 2022 22:50:54 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hill Climb Racing (Bakkeløb) ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hill Climb Racing (Bakkeløb) IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øger krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Hill Climb Racing (Bakkeløb) 2022 version ▞▞▞
Kl
Det er et fantastisk spil....meget sejt og sjovt...jeg spiller i timevis, men bliver ikke tier, hvis spillet❤️men en ting jeg ikke forstår er, selv når jeg ikke trykker på gassen, går brændstoffet stadig ned🤣
Raketten og mutanten er meget dårlig, og også pladsen, den er forfærdelig mange fejl. Jeg spillede denne tilbage i 2015, jeg elsker den på grund af dens enkelhed, men nu meh
Findt spil
Hill Climb Racing Balapan xldi
Dette spil er meget interessant, men når du taber spillet, bliver du bedt om at trykke på OK eller AFvery *friendly* person
MultiSneS16 (multiplayer retro 16 bits emulator) Arkādes spēles dwt
Ønsker enten årsag kan ikke bare et hvorfor suk hvorfor spare shiv sol øjne ved kirke sync
Dit spil har problemer. Det bliver ved med at forlade på grund af en advarsel. Og ædelstene skal bruges til indkøb.
Sjovt. Min ven fortalte mig om dette spil, og jeg elsker det.
Dette spil er superinteressant i at shoppe biler og veje, racing er så sjovt 🤚
Hill Climb Racing Balapan xldi
Ikke så godt
Jeg kan virkelig godt lide spillet, men efter at jeg har installeret det, så spiller jeg det i et stykke tid, jeg afinstallerer det ved et uheld. Jeg vil installere det igen, så sætter jeg min konto tilbage. Alle de ting, jeg købte, er der stadig, men alle mine penge er væk
Det er et meget interessant spil og også et puslespil, så prøv at opdatere det med nye køretøjer.. Tak for et godt spil.
Sjovt spil min lillesøster har det også, men jeg behøver ikke at spørge om lov af hende mere
Sjovt men for nemt at skaffe penge
Hill Climb Racing Sacīkstes rll
Jeg kan ikke logge ind længere, siger bare, at det maksimale antal enheder er nået. Dette skete efter flere nedbrud og behov for at rydde data og sjgn ind igen hver gang. Venligst fjx og så vil jeg anmelde igen. Det var sjovt i nogle år, mens det virkede.
Jeg elsker spillet, jeg klatrer alligevel og spiller nogle kort Shock Cars. Tak til udvikler og skabere!👍👍 5/5
Sjovt men tidskrævende!
Godt, men om få minutter, tilføjer r kommer, og det er derfor, jeg kun giver 2 stjerner, så gutter, det er godt, men mindre en er noget dårligt...
Godt nok men er nu lidt dårligt...
Tidskrævende men sjovt
Munkebjerg Hill Climb er et "bakkeløb" for veteranbiler. ... udtryk skulle afspejle stemningen omkring Le Mans og passionen for race.
Klassiske biler på bakkeløb ved Gjern. Læs side 2. Stort rykind ...
Urealistisk hoppende, utrolig griny for hvad det er. Ikke interesseret efter en times utroligt gentagne gameplay.
Deltag i det historiske racerløb i Græsted
Fint spil. Bliver hurtigt grebet af det
Jeg kan lide spillet. Men tilføj venligst nogle biler og etaper for mere sjov. Og dette er mit problem i dette spil er ingen belønning for præstationer. Men det er et dejligt og vanedannende spil.
Kontrollerne fejler efter at have spillet i et stykke tid, HVER GANG!! Når jeg når en høj score, stopper bilen bare og falder. Frem/tilbage vil bare holde op med at virke efter at have fået en meget høj score - SÅ FRIGT FRUSTRATERENDE!! Det giver ingen mening at spille dette!
verdens første deciderede Hill Climb. ... dog noteres, at til hillclimb (bakkeløb) og rallies ... de billigste biler til historisk race, som dermed.
Dette spil er fantastisk. Jeg elsker dette spil. Hill climb spil er det fantastiske 🎮.
jeg synes at den er lidt god men det tager langt tid at få pengene
Spil er et brag. Brug meget tid på at se annoncer, men du får faktisk ret anstændige belønninger for dem. At skulle betale 9,50 USD om måneden for at blive reklamefri er en joke.
Det er ikke et godt spil. Et af spillene er meget godt ligesom pubg lite
Jeg spillede det her spil hele tiden. nu i omkring en måned nægter den at indlæse. Jeg formoder, at jeg kunne afinstallere og geninstallere det. men jeg vil helst ikke miste de fremskridt, jeg har gjort.
Det er sjovt i starten men bliver kedeligt i længen
Hill Climb Racing பந்தயம் vyh
Det overordnede spil er okay, men regnbuestadiet er bare forfærdeligt, og stort set intet køretøj i spillet kan hjælpe dig med at komme mere end 1000 miles eller hvad jeg nu vil anbefale dette spil bare ikke få regnbuestadiet
Jeg plejede at spille dette spil som barn, og det var relativt annoncefrit og nemt at få et niveau op, hvis du slibede lidt. Nu tager niveauet op for evigt på grund af omkostninger, annoncerne er ret konstante, og efter at have spillet et stykke tid var jeg ikke nået nogen vegne. Meget skuffet over, hvordan dette barndomsspil er gået ned ad bakke.
Det er et dårligt spil fordi det hakker hele tiden
Henvis venligst til titlen.
Hill Climb Racing பந்தயம் vyh
personligt elsker jeg spillet, grunden til de 2 stjerner er, at der ikke er en måde at gemme dine fremskridt på, det er lidt surt at få alt i spillet/køretøjerne opgraderet, så geninstallerer du det på en ny enhed, du starter helt forfra
Det et fedt spil
Jeg synes, denne bakkeracer er en ret fed app. Udover det faktum, at den vil have dig til at købe mønter, hvilket hver app gør, så jeg hader ikke bare denne app for det. Men det er vanedannende, sjovt og lidt udfordrende, men samtidig er det lidt nemt.👍👌
Spillet er fantastisk, men jeg gav det en 3-stjernet rating, fordi når jeg gemmer mit spil til google play spil med min gmail-adresse, gemmer det kun mine biler, bilopgraderinger og niveauer, MEN alle mine spilmønter og ædelstene bliver ikke gemt. sådan at blive fikset.
godt
Bremsepedalen virker kun, når den vil! Min telefonskærm fungerer fint, indtil jeg spiller dette spil, halvvejs gennem en bane, bremsepedalen fungerer kun med mellemrum.!
Autosport 4-2019 by Dansk Automobil Sports Union - Issuu